۴ قربانی مشهور ال‌کلاسیکوی ایران

دوشنبه 20 ارديبهشت 1400
20:37
آترینا

بسیاری از فوتبالیست ها هزینه مسابقات و نتایج برابر سپاهان-پرسپولیس را پرداخت کرده اند و ما در این مقاله فقط 4 داستان را مرور می کنیم. روزنامه گزارش داد شهروند – شهروند “بازی پرسپولیس و اسپانیا به عنوان کلاسیک فوتبال ایران شناخته می شود. بحث های احساسی و غالباً جذاب بین دو گروه نهفته. این …

۴ قربانی مشهور ال‌کلاسیکوی ایران https://dana-news.ir/2021/05/09/۴-قربانی-مشهور-ال‌کلاسیکوی-ایران/ دانا نیوز Sun, 09 May 2021 07:29:12 0000 عمومی https://dana-news.ir/2021/05/09/۴-قربانی-مشهور-ال‌کلاسیکوی-ایران/ بسیاری از فوتبالیست ها هزینه مسابقات و نتایج برابر سپاهان-پرسپولیس را پرداخت کرده اند و ما در این مقاله فقط 4 داستان را مرور می کنیم. روزنامه گزارش داد شهروند – شهروند “بازی پرسپولیس و اسپانیا به عنوان کلاسیک فوتبال ایران شناخته می شود. بحث های احساسی و غالباً جذاب بین دو گروه نهفته. این …

بسیاری از فوتبالیست ها هزینه مسابقات و نتایج برابر سپاهان-پرسپولیس را پرداخت کرده اند و ما در این مقاله فقط 4 داستان را مرور می کنیم.

روزنامه گزارش داد شهروند – شهروند “بازی پرسپولیس و اسپانیا به عنوان کلاسیک فوتبال ایران شناخته می شود. بحث های احساسی و غالباً جذاب بین دو گروه نهفته. این مار خوب به نظر می رسید اما بسیاری از افراد را گزیده و آنها را خسته کرده است. بسیاری از فوتبالیست ها به وقایع و نتایج این بازی ادای احترام کرده اند و ما در این مقاله فقط 4 داستان را مرور می کنیم.

مصطفی دنیزلی

اولین حضور مصطفی دنیسی در پرسپولیس چشمگیر بود. بدون شک تیم پرسپولیس لیگ ششم را باید تیمی بی نظیر در تاریخ این باشگاه دانست. اما آن تیم زیبا عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود نکرد. اگرچه پرسپولیس امیدوار بود با فتح جام حذفی جام را حفظ کند ، اما سرخپوشان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی تهران 4-1 شکست خوردند. این دیدار با برتری پپسی نوری برابر ژوزه پاپی با تساوی بدون گل به پایان رسید. کار رنگ آمیزی شد و سپاهان 3 بار دیگر در میزبان را باز کرد. محسن گهرمانی بعداً در El Cli سی Sico چهره شناخته شده ای شد اما فعلاً این باخت سنگین به دنیسلی در فوتبال پایان داد. در آن زمان شایعاتی مبنی بر حضور افندی در تیم ملی وجود داشت اما این شکست به او اجازه هیچ کاری را نداد. در حقیقت ، پنج سال بعد ، دنیس دوباره به فرش قرمز بازگشت.

یا گلمحمدی

فینال جام ایران 1992 یکی از غم انگیزترین روزهای تاریخ پرسپولیس بود. در روز اخراج وی ، 100000 نفر برای همراهی مهدی مهدویچ برای قهرمانی در سپاهان و قهرمانی در جام حذفی جمع شدند اما اتفاقات عجیب این مسابقه منجر به شکست پرسپولیس و آزادی کیا شد. او رفت اما خشم عمومی نسبت به یایا ردمهمدی ، که در آن زمان سرمربی قرمزها بود ، آنقدر زیاد بود که از پرسپولیس کنار گذاشته شد. یحیی که در نیمه اول فصل 12 به عنوان دستیار مانوئل ژوزه صحبت می کرد ، زمانی که در نیم فصل سرمربیگری می کرد ، گفت: “من خداحافظی از Mahadavicia را متوقف می کنم.” او در همان فینال بیش از 5 دقیقه با کیا بازی نکرد.

محسن قهرمانی

دیدار پرسپولیس و سفاهان در لیگ سیزدهم بدون شک یکی از بحث برانگیزترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران است. سپاهان در این بازی 2-0 پیروز شد و محسن قهرمانی با یادآوری میزبان اصفهان و اخراج سامسا حسینی از پرسپول ، در دقیقه دوم سر و صدای زیادی ایجاد کرد. پس از آن بازی ، علی دایی ، سرمربی وقت پرسپولیس ، صریحاً در مورد تعداد کارت ها و ناکامی داور صحبت کرد. این شورشی بود که ماهها ادامه داشت. در هر صورت ، آن بازی آخرین روز بازی محسن گهرمانی در فوتبال ایران بود. او رفت.

امیر کالا ای ناوی

در بازی برگشت فصل گذشته بین اسپانیایی ها و پرسپولیس ، امیر گالنی دراماتیک ترین تصمیم دوران مربیگری خود را گرفت و تیم ایسفانی را به زمین نفرستاد. اینکه امیر درباره خودش چه فکری کرد ، مشخص نیست اما پرسپولیس 3 بر صفر پیروز شد. موضوع به قدری روشن بود که حتی باشگاه سپاهان نیز از تجدیدنظر در دیوان عالی کشور خودداری کرد. در آن روز ، پرسپولیس در عمل عنوان قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد و پایه های نیمکت Kala-Nuye لرزید. سرانجام ، چند هفته بعد ، برای اولین بار در دوران مربیگری ، قبل از پایان فصل تیم را ترک کرد. اگر آن را دوست دارید ، آن را رد کنید و اگر دوست ندارید ، با مقامات تماس بگیرید!

انتهای پیام


[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به برترین مرجع خبری ایران و جهان خوش آمدید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به برترین مرجع خبری ایران و جهان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]